TR | EN
Yayınlarımız

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Tomrı̇s Küçün Nı̇han, Erol Kader (2023). Sürdürülebilir Tüketime Bir Darbe Olarak Diderot Etkisi. Journal Of Socıal, Humanıtıes And Admınıstratıve Scıences (Joshas), 9(62), 2516-2523., Doi: 10.29228/Jos

Erol Kader, Tomrı̇s Küçün Nı̇han (2023). Markayı Tanıma Ve Markayı Kullanma Sürelerı̇nı̇n Markaya Bağlanmaya Olan Etkı̇sı̇ Olumlama İle Değı̇şebı̇lı̇r Mı̇? . Euroasıa Journal Of Socıal Scıences & Humanıtıes, 10(30), 46-54., Doi: 10.5281/Zenodo.7757405

Erol Kader, Tomrı̇s Küçün Nı̇han (2023). Homomoralıs Search In Purchase Behavıors Of Veblen’s Leısure Class And The Conspıcuous Who Imıtate Them Through Vıgnettes. Premium E-Journal Of Social Sciences, 7(28), 180-193., Doi: 10.37242/Pejoss.4365

Küçün, T. N. & Alptekin, D. H. Organizational Neuroscience: A Bibliometric Analysis And Systematic Literature Review. Istanbul Business Research - 52(2), 251-277 (Escı)

Küçün, T. N. & Alptekin, D. H. Organizational Neuroscience: A Bibliometric Analysis and Systematic Literature Review. Istanbul Business Research - 52(2), 251-277 (ESCI)

The impact of neuroticism on compulsive buying behavior: the mediating role of the past-negative time perspective and the moderating role of the consumer’s need for uniqueness. Journal of Marketing Theory and Practice (ESCI)1-16, Aksoy, B., Akpınar, A., & Özkara, B. Y.,2022

Fear of Missing Out (FoMO) Scale: Adaptation to Social Media Context and Testing its Psychometric Properties. Studies in Psychology (ESCI), Çelik. F & Özkara, B.Y. 42(1), 71-103, 2022

“The neural substrate of schadenfreude: The effects of competition level changes on the processing of pain in others" New Ideas in Psychology (SSCI), Özkara, B. Y.,2021

“Using Event-Related Potentials Brain Methods to Study Conscious and Unconscious Consumer Decisions" Journal of Retailing and Consumer Services (SSCI), Özkara, B. Y. & Bagozzi R.,2021

Is either peripheral detail(s) or central feature(s) easy to mentally process?: EEG examination of mental workload based on construal level theory. Current Psychology (SSCI)Ozkara, B.Y., & Dogan, V. 2020.  https://doi.org/10.1007/s12144-020-01036-0

Kurt, M; Gumus, Erdal. Returns on Investment in Education: Evidence from Turkey by Education Level and by Higher Education Program. Hacienda Publica Espanola, 238: 3-28. (SSCI)

Erol, K. K., Küçün, N. T., & Güngör, S. (2022), Telekomünikasyon Şirketleri Tarafından İş Hayatına Yönelik Hazırlanmış Reklam Kampanyalarındaki Çerçeveleme Etkisinin İncelenmesi: İş-Turkcell Örneği. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi15(39), 1072-1093.

Güngör, S., Küçün Tomris, N., Erol K. (2022), Fear Of Missing Out Reality İn Financial Investments,  IPRPD International Journal Of Business & Management Studies  ISSN 2694-1430 (Print), 2694-1449 (Online)  Volume 03; Issue No 10: October, 2022, DOI: 10.56734/İjbms.V3n10a4

Küçün, T. N., Erol K. (2022), Tüketici Perspektifinden Dijital Pazarlama, Journal Of Social Research And Behavioral Sciences, 8/17, 250- 265, ISSN: 2149-178X.

Erol, K. & Tomris Küçün, N. (2022). Olumlama İle Manipüle Edilen Tüketicinin Marka Bağlılığı Ve Marka Beğenirliği Konusundaki Fikir Değişimi. Journal Of Social And Humanities Sciences Research, 9(90), 2746-2756. Http://Dx.Doi.Org/10.26450/Jshsr.3414

GÜNGÖR, S., & KÜÇÜN, N. T. (2022), Ruh Halimizi Etkileyen Hava Durumu Parametreleri Borsa Verilerini De Etkiler Mi?. 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi3(3), 334-340.

Dunning-Kruger Sendromu Çerçevesinden Girişimcilik Eğitimlerinin Girişimci Adayları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi, Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 2, Issn: 21475792, Küçün N. T., Güngör S., Eroğlu S. 2019

Online Alışveriş Süreçlerinde Dijital Yerlilerin Ve Dijital Göçmenlerin Stres Düzeylerinin Biyometrik Analizi, Journal Of Life Economics, Cilt:5, Sayı: 4, E- Issn: 2148-4139, Küçün, N.T., Yaman C., Güngör S., Eroğlu S., 2018

Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi, Journal Of Life Economics, Cilt:5, Sayı: 4, E- Issn: 2148-4139, Yaman C., Küçün, N.T., Güngör S., Eroğlu S., 2018

Girişimci Öğretim Elemanlarının Psikolojik Sermaye Ve Bireysel Yaratıcılıklarının İncelenmesi, Sosyal Bilimler Metinleri, 50-64, Güngör, S., Küçün, N. T., & Sezgin, M. , 2018

The "Rationality" Criteria In Decision Making Theories And The Game Theory, Social Sciences, Management And Economics Journal, 1(1), 21-31. Güngör, S., & Küçün, N. T. 2019

İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 4(2), 5-20. Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013

The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes towards Religious Brand Names: A Study on Youth Consumers, İşletme Araştırmaları Dergisi, 5(3), 37-46. Torlak, O., Tiltay, M. A., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013

Investigation of Brand Name-Country of Origin Preference in Four Different Product Groups with Respect to Conspicuous Consumption Tendency, İşletme Araştırmaları Dergisi, 5(3), 37-46. Torlak, O., Tiltay, M. A., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013

An Exploratory Investigation of Perceived Time Pressure and Brand Switching Due To Promotion for Different Products, International Review of Management and Marketing, 3(4), 190-203, Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013

The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work-Life, Social Business Journal, 4(2), 169-180. Torlak, O., Tiltay, M. A., Ozkara, B. Y. & Dogan, V., 2014

The Effect of Electronic Word of Mouth on Brand Image and Purchase Intention: An Application Concerning Cell Phone Brands for Youth Consumers in Turkey, Journal of Marketing Development and Competitiveness, 8(2), 61-68., Torlak, O., Ozkara, B. Y., Tiltay, M. A., Cengiz, H. & Dulger, M. F.,2014

The Effects of Materialism, Self-Congruity, Individualism On Attitude Toward And Intention To Share Personalized Advertisement On Social Network Sites, International Journal of Economics, Commerce and Management, 2(10), 1-11, Ozkara, B. Y.,2014

Taraftarların Takımlarla Özdeşleşme Düzeylerinin, Takımların Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısı ve Satın Alma Niyetine Etkisi (The Effect of Spectators’ Level of Identification with Their Favorite Sports Teams on Their Perceived Quality and Purchase Intentions of Team-Licensed Products), Ege Akademik Bakış, 14(1), 73-81., Torlak, O., Ozkara, B. Y. & Dogan, V.,2014

Luxury Consumption Tendency: Conceptualization, Scale Development, and Validation, Current Psychology (SSCI), Dogan, V., Ozkara. B.Y &Dogan, M.,2018

Examining the effect of flow experience on online purchase: A novel approach to the flow theory based on hedonic and utilitarian value, Journal of Retailing and Consumer Services (SSCI), 37, 119-131 Ozkara, B. Y., Ozmen, M. & Jong Woo Kim, 2017

Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının İncelenmesi: Optimal Katılım Düzeyi Seçenek Sayısına İlişkin Bir Çıkarım Analysis Of The Point Scale Range: An Inference On Optimal Point Scale Range, İşletme Araştırmaları Dergisi Doğan, V., Ozkara, B. Y., Yılmaz, C. & Torlak, Ö., 2017

Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü, Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 3(1), 77-94 Torlak, O. & Ozkara, B.Y., 2017

Kişisel Motivasyon Faktörlerinin Olumsuz Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yapma Niyeti Üzerindeki Etkisi, İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6(2), 1224-1246 Celik, Z. & Ozkara, B.Y, 2017

Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü, Business And Management Studies: An International Journal Tiltay, M.A.& Ozkara, B. Y, 2017

Exploring the relationship between information satisfaction and flow in the context of consumers’ online search, Computers in Human Behavior (SSCI), 63, 844-859, Ozkara, B. Y., Ozmen, M. & Jong Woo Kim, 2016

Akış Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi, Ozkara, B. Y. & Ozmen, M., 2016

Materyalizm, Öz-Benzeşim ve Bireyselciliğin Kişiselleştirilmiş Reklam Kampanyalarına Yönelik Tutumlar Ve Bu Kampanyaları Sosyal Ağlarda Paylaşma Niyeti Üzerindeki Etkileri, Business & Management Studies: An International Journal, 4(1), 24-47., Cengiz, H. & Ozkara, B. Y., 2016

Marka Farkındalığı, Marka İmajı, Markadan Etkilenme ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi: Turkcell Örneği, Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi, 9(1), 147-161, Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2014


Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler ve Kitap Bölümleri

Tomrı̇s Küçün Nı̇han, Erol Kader (2023). Ulus Ve Şehir Markalaşmasında Gastrodiplomasi Etkisi. Journal Of Tourism And Gastronomy Studies, 11(1), 656-670., Doi: 10.21325/Jotags.2023.1211 (Tr Dizin)

Tomrı̇s Küçün Nı̇han (2023). Öz Şefkat Yaklaşımının Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi. Motif Akademi Dergisi, 16(41), 379-390., Doi: 10.12981/Mahder.1166422 (Tr Dizin)

Küçük, G. & Yüce Dural, B. (2022). Avrupa Yeşil Mutabakatı ve Yeşil Ekonomiye Geçiş: Enerji Senaryoları Üzerinden Bir Değerlendirme . Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 22 (1) , 137-156 . DOI: 10.18037/ausbd.1095137

Küçün, N.T., (2022), “Marka Değerine Dijital Uygulamaların Etkisi”, Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka içinde, Editör: Prof. Dr. Çağatay Taşkın, Dr. Öğr. Üyesi Nihan Cici Karaboğa 45-80, Nobel Kitabevi, Ankara. ISBN: 978-625-417-567-1

Akkaya D.T., Küçün, N.T., (2022), “COVID-19 Pandemi Süreci Satın Alma Davranışlarını Nasıl Etkiledi? Türkiye’de Yapılan Araştırmaların Analizi”, Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar içinde, Editörler: Doç. Dr. Ayşe Çatalcalı Ceylan, Doç. Dr. Neslihan İyit, Dr. Yasin Akyıldız, 245- 268, Serüven Yayınevi, İzmir, ISBN • 978-625-7721-65-3

Güngör Sezen, Tomris Küçün Nihan, Erol Kader, Er Hatice, (2022), Finance Geography, Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences – içinde, Serüven Yayınevi, İzmir

"Dirlik, O., & Duman, H. (2022). Üniversite Sınırlarında Kayırmacılık: Kayırmacı Davranış Paternleri ve Kayırmacılığın Kökeni Üzerine Nitel Bir Araştırma. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 11(1), 380-403."

"Duman, H., & Umut, K. O. Ç. 1991-2021 Yılları Arasında Gerçekleştirilen Kurumsal Mantık Çalışmalarının Bibliyometrik ve Bilimsel Haritalama Teknikleri ile İncelenmesi. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 40(3), 514-547."

"Alptekin, H. D., & Doğan, S. Hizmet Baskın Mantık Yaklaşımının Tematik Gelişim Süreçleri ve Bilimsel Üretim Dinamikleri: 2004-2021 Yılları Arası Yayımlanan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 15(3), 649-680."

"Örgüt Kuramlarında Güncel Yaklaşımlar

Kurt, M & Çelikay, F. (2020). Vergi Harcamaları ile Gelir Eşitsizliği Arasındaki Nedensellik Üzerine Bir İncelemeEkonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi16(2), 511-524.

Kurt, M., & Gümüş, E. (2020). Türkiye’de eğitim kademelerinin bireysel getirileri: panel veri setinden kanıtlar.

Bölüm Adı:İşlem Maliyetleri Kuramı., KOÇ UMUT, DUMAN ALPTEKİN HAZAL, Yayın Yeri:Nobel Yayınevi., Editör:Göksel Ataman, Artür Yetvart Mumcu, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:466, ISBN:978-625-417-694-4,"

“Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi”, Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi, 6(12), 1-20. Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013

“Bist100 Endeksinde İşlem Hacmi (Tl) ve İşlem Miktarlarında Bireysel Yatırımcı Açısından Takvim Anomalisi, Akademi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(16), 91-108, Güngör S., Küçün, T. N. 2018

“BIST100 Endeksinde İşlem Hacmi ve İşlem Miktarında Hava Durumu Anomalisi”, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (In Press), Güngör S., Küçün, T. N., 2019

 


Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında Basılan Bildiriler

Bölüm Adı:(Dı̇gı̇tal - ------
Sosyal Ve Beşerı̇ Bı̇lı̇mlerde Uluslararası Araştırmalar V, Bölüm Adı:(Bı̇r Sürdürülebı̇lı̇r Tüketı̇m Üçgenı̇: Değerler, Yaşam Bı̇çı̇mı̇ Ve Satın Alma Davranışı) (2023)., Tomrı̇s Küçün Nı̇han, Erol Kader, Serüven Yayınları, Editör:Prof. Dr. İrfan Yıldız, Doç. Dr. Neslı̇han İyı̇t, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 144, Isbn:978-625-6399-39-6, Türkçe(Bilimsel Kitap)
Ürünlerı̇n Pazarlanmasında Zeı̇garnı̇k Etkı̇sı̇nden Faydalanabı̇lı̇r Mı̇yı̇z?) (2023)., Erol Kader, Tomrı̇s Küçün Nı̇han, Serüven Yayınevi, Editör:Doç.Dr. Ayşe Çatalcalı Ceylan, Doç. Dr. Salih Batal, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı 504, Isbn:978-625-6399-86-0, Türkçe(Bilimsel Kitap)
Tomrı̇s Küçün Nı̇han, (2023), Neuromarketing Vs Brands İn The Role Of Brands İn An Era Of Over-Information (Eds. Ricardo Fontes Correia, Dominyka Venciūtė, Bruno Miguel Sousa), 71-97, Doı: 10.4018/978-1-6684-8351-0, Igı Global, Usa Penn
Duman Alptekin H., Tomris Küçün N., Özkara, B.Y. (2023), Investigation Of The Effect Of Individuals' Empathy Levels On The Perception Of Ewom Messages By Electroencephalography (Eeg), Yılmaztürk, Y. & Akdoğan, Ç. (Eds.) 2023. Selected Topics İn Marketing: Concepts And Studies, Https://Doi.Org/10.58830/Ozgur.Pub199.C925, Özgür Yayınları
Koç. U., Duman Alptekin H., Tomris Küçün, N., Özkara, B. Y., (2023), Örgütsel Nörobilim Temelinde Hiyerarşik Statünün Acıya Dayalı Empati Üzerindeki Etkisinin Elektroensefalografi (Eeg) Ve Göz İzleme Yöntemleriyle Belirlenmesi, İktisadi Konulara Davranışsal Yaklaşım, 1-22, Gazi Kitabevi, Ankara
 
Küçün N. T., Erol K. (2022) “Are We Ready for Virtual Models?”, Ege 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Tam Metin Bildiri Kitabı 1, 1595- 1608.
Erol K., Küçün N. T., (2022) “İşletmenin İç Gücü: İçsel Pazarlama”, International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn) 2022 Proceedings Book, 202- 208.
Potra, S. A., Alptekin, H. D., Pugna, A., Küçün, N. T., Özkara, B. Y., & Pop, M. D. (2022, April). Challenges in Testing the Kano Model’s Validity through Computer-Assisted Human Behaviour Analysis. In 2022 IEEE Technology and Engineering Management Conference (TEMSCON EUROPE) (pp. 87-93). IEEE.
“Yönetici ve Personelin İşletmelerinde Gerçekleştirilen Performans Değerlendirme Uygulamalarına Yönelik, 2. Uluslararası iKSAD Sosyal Bilimler Kongresi. Gaziantep, Türkiye, Girginer, N. & Duman, H. & Alp, F., 2018
“Materyalist Değerlerin Çevre Dostu Ürün Tercihlerine Etkisi: Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma, 17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi. İzmir, Türkiye, Girginer, N. & Duman, H., 2018
“Kadın Lisans Öğrencilerinin Mobbing Bilgi Düzeyleri Ve Mobbinge Maruz Kalma Sıklıkları Üzerine Bir, I. Uluslararası Kadın Araştırmaları Sempozyumu. Eskişehir, Türkiye, Girginer, N. & Yenilmez, F. & Duman, H., 2017
“An Evaluation Of Students’ Perceptions About The Quality Of Public Transportation Service”, I. International Congress of Human and Social Sciences. Pristina, Kosova, Girginer, N. & Bashir, A. & Duman, H., 2017
“Dimension of The Staffs’ Performance Evaluation Directions”, The Sixth International Conference in Economics. Paris, France, Girginer, N. & Çemrek, F. & Duman, H., 2017
“Dimension of University Student’s Attitudes Towards Mobbing”, The Sixth International Conference in Economics. Paris, France, Girginer, N. & Duman, H., 2017
“Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Ve Kurumsal Sosyal Sürdürülebilirlik Stratejileri”, 5. Ulusal Kurumsal Yönetim, Yolsuzluk, Etik ve Sosyal Sorumluluk Konferansı- Trakya Üniversitesi – 23/24.10.2014, Edirne, Küçün T. N., 2014
“Sanayi Kümelerinin Ar-Ge İhtiyaçları için Yeni bir Model Önerisi”, ÜSİMP VI. Ulusal Kongresi, Düzce (http://www.usimpkongre2013.duzce.edu.tr/), Küçün T. N., Yörük Y., Polat B., 2013
“Sanayi Kümelerinin Ar-Ge İhtiyaçları için Yeni bir Model Önerisi”, ÜSİMP VI. Ulusal Kongresi, Düzce (http://www.usimpkongre2013.duzce.edu.tr/), Küçün T. N., Yörük Y., Polat B., 2013
“Hedonik Satın Alma Ve Haz İktisadı Kavramlarına İlkçağ Felsefesinden Bakış”, 6. Uluslararası Multidisipliner Avrasya Kongresi, Güngör S., Nihan Tomris K., Erdiren Y. O., 2018
“The Contextual Effect and Measurement of Attention to Advertisements Via Eye Tracking Method”, VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, Yaman, C., Küçün N. T., Güngör S., Eroğlu, S., 2018
“Biometric Analysis Of Stress Levels Of Digital Natives And Digital Immigrants Within Online Shoppin, VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, Küçün N. T., Yaman, C., Güngör S., Eroğlu, S., 2018
“Sürdürülebilir Kırsal Turizm”, The International Sustainable Tourism And Environment Protection Conference, Edirne, Küçün N. T., Güngör S., 2019
“Trakya Turizmi ve Kalkınma Ajansı Desteklerine Yönelik Bir Durum Analizi”, The International Sustainable Tourism And Environment Protection Conference, Edirne, Küçün N. T., Güngör S., 2019
“Sosyal Arzu Edilirliğin Kişilik Ölçeklerine Ve Davranışsal Finansta Duygusal Hevristiklere Yansıması", 5. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve İdari Bilimler Sempozyumu, Güngör S., Tomris Küçün N., 2018
“Girişimciliğin Oyunlaştırma ile Yaygınlaştırılması ve Ekosistem Uygulamaları”, 3. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, Uçkun N., Hakan C., Küçün N. T., 2017
“Kuruma Bağlılıkta (Duygusal Bağlılık, Devam Bağlılığı Ve Normatif Bağlılık) Kişisel Özellikler, Namık Kemal Üniversitesi Örneği, 5. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve İdari Bilimler Sempozyumu, Güngör S., Tomris Küçün N., 2018
“Meselenin Özünü Mü Yoksa Detaylarını Mı Zihinsel Olarak İşlemek Daha Kolay?: Fenomenlerin Soyutluğu, 23. Pazarlama Konferansı, Türkiye, Ozkara, B. Y. & Doğan, V.
“Elektroensefalografi (EEG); Olaya İlişkin Potansiyeller ile Tüketici Tercihlerinin ve Satın Alma Fiyatının Tahminlenmesi", 22. Pazarlama Konferansı, Türkiye, Ozkara, B. Y. & Örün, Ö.
“Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurları, 21. Pazarlama Konferansı, Ozkara, B. Y. &Tiltay, M. A
“Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının Veri Karakteristiği Ve Veri Kalitesi Kapsamında İncelenmesi: Optimal Katılım Düzeyi Seçenek Sayısına İli şkin Bir Çıkarım, 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, (En iyi Bildiri Ödülü), Dogan, V., Ozkara, B. Y., Yilmaz, C. & Torlak, O.
“Taraftarların Takımlarla Özdeşleşme Düzeylerinin, Takımların Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısı ve Satın Alma Niyetine Etkisi", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Torlak, O., Ozkara, B. Y. & Dogan, V
“Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi", 18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y.
“The Role Of  The Personal Traits On Internet Shopping In The Context Of Resoned Action Theory”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, Torlak, O. & Ozkara, B.Y
“Sustainable Technology Transfer Ecosystems”, (5th Internatıonal Women And Business Conference - Alfa University Belgrade – 8-9-10.10.2014, Küçün T. N, Erdem O, Yörük Y., 2014
“The Effect Of Anti-Tobacco Warning Messages On University Students’ Smoking Behaviour And Reactance", 2nd Int’l Social Business @ Anadolu Conference: Business As If People Matter, Anadolu University - Eskişehir, Tomris Küçün N., Erdogan B. Z., Özmen M, 2015
“Türk Turizminin Son Dört Yılı: 24 Kasım 2015 Ve 15 Temmuz 2016 Olaylarının Turizm Gelirlerine Ve Ödemelerine Etkisi",  Motif Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Güngör S., Tomris Küçün N., 2018

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Bildiriler

“Luxury Consumption tendency: conceptualization, scale development and validation” AMA Summer, ABD, Dogan, V., Ozkara, B. Y. & Dogan M., 2016
“The Effects Of Electronic Word Of Mouth On Brand Image And Purchase Intention: An Application", International Journal Of Arts & Sciences Multidisciplinary Conferences , USA, Torlak, O., Ozkara, B. Y., Tiltay, M. A. & Cengiz, H., 2013
“The Perception of  Institutionalization of Ethics and Quality of Work-Life”, Social Business International Conference, Torlak, O., Tiltay, M. A., Ozkara, B. Y. & Dogan, V., 2013
“An Investigation of A Number of Brand Equity Components Effect on Brand Loyalty: The Case of Turkce", 11. International Conference on Knowledge, Economy and Management, Malta, Torlak, O., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013
“The Effect of Brand  Image and Religious Orientation on the Attitudes Towards Religious Brand Name”, 42. European Marketing Academy Conference (EMAC) (Poster), Torlak, O., Tiltay, M. A., Dogan, V. & Ozkara, B. Y., 2013

İnceleme Sürecindeki Çalışmalar

“Estimation Of Consumer Preferences And Purchase Price With Event-Related Potentials”, Neuroscience Letters, (Elsevier)
“A Critical Approach To Flow Theory Based on Online Purchase Intention Literature”, Current Psychology (Springer)
“A new approach to construction of flow experience; based on hedonic  and utilitarian patterns", Positive Psychology (Springer)
“Brand Trust in Unit and Number Effect Dichotomy”, Istanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi

 

 

ÖDÜLLER

  • TÜBİTAK 2250 Performans Ödülü (2023)
  • TÜBİTAK 2250 Performans Ödülü (2022)